Goedkope pilotenbrillen kopen

Ik wil goedkope pilotenbrillen kopen omdat:
Ik heb zelf een mooie (goede) Ray-Ban maar die is te duur om te slopen en te fijn voor in de auto. Ik kan het niet betalen om meerdere Ray-Ban’s te kopen in verschillende kleuren, groottes en deze ook nog af en toe te vervangen.

Staat een piloten zonnebril mij
staat een pilotenbril jou

Goedkope pilotenbrillen zonnebril kopen of bestellen.

Deze webwinkel is ontstaan vanuit eigen behoefte. In de standaard brillen-display’s hangen enorm veel lelijke brillen waarvan ik niet begrijp waarom ze daar in hangen. Die ene keer dat je een mooie pilotenbril ziet hangen blijkt deze 30,- te kosten.

Op veel festivals kun je voor weinig geld een pilotenbril kopen. Voor een tientje neem je er een mee en de kans is heel klein dat deze ook nog mee terug neemt. Deze gaan stuk of raken kwijt. Naast die enkele festivals die ik bezoek wil ik ook als ik buiten ga voetballen of ga terrashangen met geen idee hoe en waar ik eindig een pilotenbril op mijn hoofd hebben.

Ik ben het internet af gaan zoeken naar webshops met goedkope pilotenbrillen. Na goed zoeken kom je er wel een tegen, maar komt bovenop die 12,- ook nog eens 6,- verzendkosten. Opeens is de bril dan niet meer zo goedkoop toch?

Al deze irritaties bij elkaar hebben ervoor gezorgd dat ik zelf maar een shop ging bouwen. Uiteraard zonder de zaken die mijzelf hebben geirriteerd. Daarom kopen we onze brillen groot en scherp in. Verzenden we alles in bubbelenveloppen om verzendkosten te besparen. Rekenen we geen transactiekosten en maken iedere opvolgende bril wat goedkoper (we hebben immers weinig extra kosten).

goedkope pilotenbrillen bestellen

Deze gaan gewoon met de brievenbuspost van TNT-post mee dus de bezorging is ook snel en degelijk. Ik hoop vooral dat iedereen met dezelfde irritaties deze webshop kan vinden. Deel onze shop met je vrienden. Deze website is met een reden ontstaan en we hebben al van tevreden klanten gehoort dat we hiermee iets heel moois op de markt hebben gebracht. We hopen dat jij dat ook vind en je deze website met je vrienden deelt en zij hier ook nog eens blij mij zijn.

We hebben het je extra gemakkelijk gemaakt, hieronder direct de buttons om onze webshop te kunnen delen. Deel via: Iedereen hoort van ons te weten! Alle pilotenbrillen 12,50.

Wij kopen onze brillen groot in tegen scherpe prijzen. Op deze manier kunnen wij alles voor 12,50 te koop aanbieden zonder bijkomende kosten! Geen verzendkosten. Onze brillen worden in bubbel-enveloppen per brievenbuspost verzonden. Doordat dit goedkoper is dan pakketpost is dit inbegrepen in de 12,50. Iedere volgende bril 25% korting.

In 1 envelop passen meerdere brillen. We laten je daar dan ook niet extra voor betalen. Daarom is iedere volgende bril 25% goedkoper. Geen transactiekosten 12,50 is 12,50. Achteraf geen verassingen meer wanneer je wilt afrekenen. Naast de verzendkosten zitten ook de transactiekosten inbegrepen in het bedrag. Snelle levering

Wij verwerken iedere dag onze orders en leveren aan het einde van de dag onze brievenbuspost bij TNT aan. Levering over het algemeen tussen de 1 en 3 werkdagen!